Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. Je valt binnen een frisse en dynamische afdeling met een zeer innovatief en actief afdelingshoofd. Het is een leuke en gemotiveerde club mensen waarbij collegialiteit hoog in het vaandel staat.
De huidige senior/coördinator zal een andere rol gaan invullen. Haar functie is in delen opgesplitst in afwachting van de verdere vormgeving van de afdeling. Het deel waar het hier om gaat, is de taak van coördinator van het team van 12 (beleids)medewerkers ogv WMO/Welzijn/Maatschappelijke Zorg. Het gaat hier om een project van 16 uur per week voor minimaal 3-6 maanden.
Functieomschrijving
Je hebt geen eigen dossiers maar bent aanspreekpunt. Je verzorgt de prioritering binnen de afdeling betreffende de werkzaamheden. Je bent eerste aanspreekpunt van de medewerkers, ook inhoudelijk indien dit nodig mocht zijn.
Functie-eisen
Wij zoeken een interim manager met ruime gemeentelijke ervaring. Bij voorkeur heb je ook ervaring opgedaan als coördinator of leidinggevende, dit is echter geen harde eis van de klant. Wel ben je goed ingevoerd in de materie ogv WMO en welzijn.
Je hebt een goede strategische blik en kunt goed prioriteren en stroomlijnen.
Om goed in het team te passen, heb je een no-nonsense instelling, sta je stevig in je schoenen, ben je begaan met je vak en deins je niet terug voor een kritische discussie.
Graag reacties inclusief beschikbaarheid en tarief.