Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. Het gaat hier om een gemeente waar veel gebeurt en er vele ontwikkelingen zijn.
Ivm vertrek van een medewerker is men momenteel op zoek naar een Interim Beleidsmedewerker Verkeer & Vervoer voor minimaal 16 uur. 32-36 uur pw Zou ideaal zijn. Het werk wordt natuurlijk passend gemaakt op het aantal beschikbare uren. Het gaat hier om een project voor minimaal 6-12 maanden.
Functieomschrijving
Taken
– Het (mede)ontwikkelen en uitwerken van verkeersbeleid;
– Het opzetten en (laten) verrichten van verkeerskundig onderzoek en het analyseren van
verkeersongevallen en onderzoekgegevens;
– Het maken van verkeerskundige plannen en verkeerstechnische ontwerpen;
– Het presenteren en toelichten van plannen aan bewoners en belanghebbenden;
– Het toetsen van plannen van derden op verkeersaspecten (bouwplannen, ruimtelijke
inrichtingsplannen enz.);
– Het zelfstandig behandelen van verkeers- en parkeerklachten en meldingen/verzoeken van
bewoners, bedrijven en instellingen;
– Het deelnemen aan interne en externe overleg- en werkgroepen (bijv. projectteams).
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een kandidaat met meerjarige ervaring op het gebied van verkeer en vervoer. Ervaring bij een gemeente is een sterke pré. Je kunt goed communiceren met alle in- en externe betrokken partijen. Je houdt van een sterk veranderende en dynamische omgeving.
Graag reacties inclusief tarief en beschikbaarheid.