Onze opdrachtgever is een Regionale Uitvoeringsdienst gevestigd in Noord-Holland. De organisatie houdt zich bezig met het ontwikkelen, beheren en onderhouden van een groene, schone en veilige leefomgeving in de gemeente.
Momenteel is men op zoek naar een Interim Procesmanager voor 1-1.5 dag per week Dit is een nieuwe rol binnen de organisatie die in de loop van de tijd meer definitieve vorm zal gaan krijgen.
Functieomschrijving
Binnen de gehele organisatie (bestaande uit ongeveer 400 medewerkers) is men bezig om de verschillende projecten op een andere wijze beter inzichtelijk te krijgen. Men heeft een maandelijkse commissie in het leven geroepen die de verschillende (aanvragen voor) projecten beoordeelt en aangevraagd.
Het proces is in beeld en deze zijn goed bekeken. Men wil nu gaan werken met een quickscan welke maandelijks in de commissie beoordeeld zullen gaan worden. Hierna kunnen de verschillende projectplannen door de medewerkers gemaakt worden.
Dit geheel nieuwe proces heeft echter opvolging nodig en de in te huren interimmer zal deze voor zijn rekening nemen en in goed banen leiden. Het is een beetje te vergelijke met een rol van project secretaris maar ook weer niet helemaal omdat het nog in ontwikkeling is.
Neem gerust contact op voor meer details.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een interimmer met ruime projectervaring bij decentrale overheden. Je hebt ervaring bij BOR/Uitvoering etc waardoor je snel up-to-speed bent betreffende de verschillende projecten. Je hebt een goed procesmatig inzicht en kunt dit combineren met een pragmatische inslag.
Graag reacties inclusief beschikbaarheid en tarief.