Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Noord-Holland. Het gaat hier om een vooruitstrevende en innovatieve gemeente die goed in control is. Men heeft sterke strategische visie en stippelt hierop de toekomst uit. In positieve zin vertoont deze gemeente grote afwijkingen tov overige gemeenten. Ivm vertrek van een medewerker is men momenteel op zoek naar een Interim Programma Ondersteuner. Het gaat om 16-18 uur per week voor minimaal 1 jaar. Een opbouw in de uren is mogelijk.
Functieomschrijving
Het gaat hier specifiek om een project waarbij de gemeente het doel van het programma is om de relatie tussen inwoners en de gemeente te versterken en om het vertrouwen in en de betrokkenheid van inwoners gemeente te vergroten. Hiervoor worden verschillende bedrijfsonderdelen betrokken zoals bv de communicatie, de participatie en de dienstverlening. Voor dit project is binnen de gemeente een projectteam geformeerd van 5 medewerkers die dit programma combineren met hun reguliere werkzaamheden.
Je zult onderdeel gaan vormen van het programmateam en alle ondersteunende werkzaamheden voor je rekening nemen. Zoals het plannen van afspraken, organiseren van bijeenkomsten, verzorgen van de verslagen, actielijsten bijhouden etc.
Functie-eisen
Wij zoeken een kandidaat met voldoende relevante ervaring. Je houdt van een dynamische omgeving met innovatieve werkwijzen. Zeker geen standaard gemeente. Gemeentelijke ervaring wordt gewaardeerd maar is geen harde eis voor deze functie.
Graag reacties inclusief tarief en beschikbaarheid.