Onze opdrachtgever is een Regionale Uitvoeringsdienst gevestigd in Noord-Holland. De organisatie houdt zich bezig met het ontwikkelen, beheren en onderhouden van een groene, schone en veilige leefomgeving in de gemeente.
Momenteel is men op zoek naar een Interim Projectleider Business & IT voor 32-36 uur pw met een minimum van 24 uur pw.
Dit is een nieuwe rol binnen de organisatie die in de loop van de tijd meer definitieve vorm zal gaan krijgen.
Functieomschrijving
De komende jaren staat de organisatie voor grote uitdagingen op het gebied van procesgericht en datagedreven werken en het implementeren van nieuwe of verbeterde applicaties. In een team van 10 professionals ondersteun je de organisatie bij het slim en effectief inzetten van ICT, informatie en data.
Als projectleider stuur je uiteenlopende projecten aan. Je:
Bepaalt samen met de opdrachtgever de doelstelling en scope.
Voert vooronderzoeken of marktverkenningen uit.
Stelt een plan van aanpak en business case op.
Stelt een projectteam samen en stuurt dit functioneel aan.
Voert projecten gestructureerd uit, op tijd, budget en kwaliteit.
Implementeert veranderingen met draagvlak in de organisatie.
Stuurt leveranciers aan en bewaakt de samenwerking.
Informeert en stemt af met stakeholders en rapporteert aan opdrachtgever en stuurgroep.
Evalueert projecten en borgt leerpunten.
Draagt bij aan de verdere ontwikkeling van project- en portfoliomanagement
Neem gerust contact op voor meer details.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een interimmer met ruime projectervaring bij decentrale overheden.
Je hebt ervaring met bovenstaande werkzaamheden. Je hebt een goed strategisch inzicht en combineert dit met een pragmatische inslag.
Graag reacties inclusief beschikbaarheid en tarief.