Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. Ivm verschuivingen van de werkzaamheden van de huidige projectleider is men momenteel op zoek naar een Interim Projectleider Veranderopgave Inburgering.
Je valt binnen een frisse en dynamische afdeling met een zeer innovatief en actief afdelingshoofd. Het gaat hier om een project voor 16-20 uur pw tot 1 januari.
Functieomschrijving
Zoals bekend is, bevindt het project zich in de laatste fase voordat de nieuwe wet op 1/1 ingaat. Je springt feitelijk op een rijdende trein en pakt lopende zaken over. In je rol maak je onderdeel uit van verschillende werkgroepen. Verder moet er nog een conceptverordening gemaakt worden. De gesprekken met de aanbieder staat op de agenda etc etc. Een uitgebreid beeld van de welke stappen er nog genomen moeten worden is aanwezig en op verzoek verkrijgbaar.
Functie-eisen
Wij zoeken een interim manager met ruime gemeentelijke ervaring. Daarnaast heb je ook ervaring in een soortelijke rol. Om goed in het team te passen, heb je een no-nonsense instelling, sta je stevig in je schoenen, ben je begaan met je vak en deins je niet terug voor een kritische discussie. Je begrijpt hoe je zaken bestuurlijk moet afstemmen. Je houdt van een sterk veranderende omgeving en bent in control qua tijdslijnen.
Graag reacties inclusief beschikbaarheid en tarief.