Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. Het is een gemeente waar momenteel veel veranderingen plaatsvinden, oa op het gebied van de organisatie-indeling, pilots, bijzondere projecten etc. Actieve gemeente met zeer uiteenlopende en complexe ontwikkelingen en ambities.
Door vertrek van een medewerker is men momenteel op zoek naar een projectondersteuner voor 24-36 uur pw (afhankelijk van beschikbaarheid) voor minimaal 6 maanden.
Functieomschrijving
Je zult onderdeel uitmaken van het team Plannen & Projecten waar alle gebiedsontwikkelingen van de gemeente plaatsvinden. Je zult de verschillende projectleiders ondersteunen in hun werkzaamheden.
Hierbij valt te denken aan :
• Inplannen van afspraken en organiseren van (bewoners)bijeenkomsten.
• Procesbewaking: voortgang, acties, deadlines en verslaglegging.
• Beheer van projectdocumentatie en voorbereiding van besluitvorming.
• Operationele en lichte inhoudelijke ondersteuning binnen gebiedsprojecten.
• Signaleren van knelpunten, meedenken over oplossingen en proactief oppakken van acties.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een interimmer die gepokt en gemazeld is. Ervaring bij gemeenten en binnen het ruimtelijke domein zijn sterke pré’s. Om goed in het team te passen ben je een echt-no-nonsense type die houdt van doorpakken.
Je hebt durf en bent gericht op goede samenwerkingen.
Graag reacties inclusief tarief en beschikbaarheid.