Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. Ivm uitval van een medewerker op de afdeling Projecten is men momenteel op zoek naar een Projectondersteuner die de Projectleiders op de afdeling Vastgoedontwikkelingen kan ondersteunen. Het gaat om 24-32 uur pw verdeeld over 4 dagen pw voor minimaal een half jaar en waarschijnlijk een jaar.
Functieomschrijving
Bij deze gemeente vinden er momenteel veel ontwikkelingen en herontwikkelingen plaats op de verschillende gebieden (woningbouw, bedrijventerreinen etc.). Samen met een aantal collega’s zul je de verschillende projectmanagers ondersteunen in hun werkzaamheden. Je kunt hierbij denken aan een stuk administratieve ondersteuning, agenda’s maken indien het complexe agenda’s zijn, verslagen maken van projectgroepen, meldingen van partijen stroomlijnen, het organiseren van bewonersavonden etc.
Kortom, veel diverse werkzaamheden die soms ook een ad hoc karakter hebben.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een kandidaat met relevante interim ervaring Liefst ook ervaring ogv vastgoed of gemeenten, maar dit is geen harde eis. Wel sta je stevig in je schoenen, ben je stressbestendig, pro-actief en durf je tegengas te geven.
Reacties graag inclusief tarief en beschikbaarheid.