Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. Het is een gemeente waar momenteel veel veranderingen plaatsvinden, oa op het gebied van de organisatie-indeling. Door het vertrek van de huidige teammanager is men momenteel op zoek naar een interimmer. Het gaat hier om een project voor 24-28 uur per week voor minimaal 6 maanden, waarschijnlijk langer. Een opbouw in de uren is bespreekbaar.
De organisatie is momenteel sterk in beweging en men kijkt momenteel naar een efficiëntere indeling van de teams organisatie breed. Hierdoor zal men momenteel geen vaste medewerker op deze positie gaan werven.
Functieomschrijving
Je heeft integraal leiding aan het Team Bouw- en Woningtoezicht welke ongeveer uit ongeveer 15 medewerkers bestaat. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het team incl alle taken die daarbij horen. Je onderzoekt de mogelijkheden voor een meer integrale samenwerking met andere onderdelen van de organisatie. Je spart regelmatig met de teamleiders die betrokken zijn bij de implementatie van de omgevingswet en levert hierin vanuit jouw discipline je bijdrage.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een interimmer met aantoonbare gemeentelijke leidinggevende ervaring. Daarnaast heb je ook kennis van het werkveld en bij voorkeur ook kennis inzake de omgevingswet. Je hebt een coachende stijl van leidinggeven met een sterke hands-on mentaliteit. Voor deze opdracht ben je veel op locatie.
Uitgebreide informatie is aanwezig dus neem gerust contact op; dit is een korte samenvatting van het project.
Graag reacties inclusief tarief en beschikbaarheid.