Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. Het is een gemeente waar momenteel veel veranderingen plaatsvinden, oa op het gebied van de organisatie-indeling. Door het vertrek van de huidige teammanager is men momenteel op zoek naar een interimmer. Het gaat hier om een project voor 24-32 uur per week voor minimaal 6 maanden, waarschijnlijk langer. Een opbouw in de uren is bespreekbaar.
De organisatie is momenteel sterk in beweging en men kijkt momenteel naar een efficiëntere indeling van de teams organisatie breed. Hierdoor zal men momenteel geen vaste medewerker op deze positie gaan werven.
Functieomschrijving
Je heeft leiding aan het Team Toezicht en Handhaving welke ongeveer uit ongeveer 20 BOA’s bestaat. Dit team heeft momenteel behoefte aan een leidinggevende waarbij er ruimte is voor de personen, de vragen, de ontwikkeling van de mensen etc.. Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van het team incl alle taken die daarbij horen. Je onderzoekt de mogelijkheden voor een betere samenwerking met andere onderdelen van de organisatie. Verder heb je ook regelmatig contact met de politiek/de burgemeester.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een interimmer met aantoonbare gemeentelijke leidinggevende ervaring. De klant heeft niet als harde eis dat je ervaring binnen het vakgebied hebt, maar dan wel de wens om je hierin te verdiepen tijdens deze opdracht. Je bent een coachende leidinggevende met een sterke hands-on mentaliteit. Voor deze opdracht ben je veel op locatie.
Uitgebreide informatie is aanwezig dus neem gerust contact op; dit is een korte samenvatting van het project.
Graag reacties inclusief tarief en beschikbaarheid.