Onze opdrachtgever is een kleinere gemeente in Zuid-Holland. Door toegenomen werkzaamheden is de nieuwe positie van Teamleider Vergunningen/Toezicht/Handhaving ontstaan. Men wil deze positie vooralsnog door een interimmer invullen. Het gaat om een project van 24-32 uur pw (afhankelijk van beschikbaarheid) voor minimaal 6 maanden. Starten kan in of na de zomer; zal in overleg plaatsvinden.
Functieomschrijving
Je geeft rechtstreeks leiding aan het team dat uit ongeveer 10 medewerkers bestaat. Het is een hard werkend en hecht team dat gehinderd wordt door de huidige processen in combinatie met de werkdruk. Los van het leidinggeven en coachen van het team, zul je de bestaande processen en procedures verbeteren waardoor de productiviteit van het team weer kan toenemen. Verder speel je ook een rol in het verder in gebruik nemen van het nieuwe systeem. Je bent vraagbaak voor je team, maar ook voor alle in- en externe betrokken partijen. Kortom, je taak is het naar een hoger niveau tillen van het team mede door het creëren van een goede werkomgeving.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een interimmer met ruime gemeentelijke ervaring binnen het vakgebied. Je hebt een no-nonsense houding en houdt van aanpakken. Verder ben je goed in optimalisaties van processen en procedures.
Graag reacties inclusief beschikbaarheid en tarief.