Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. Het is een gemeente waar momenteel veel veranderingen plaatsvinden, oa op het gebied van de organisatie-indeling. De organisatie is momenteel sterk in beweging en men kijkt momenteel naar een efficiëntere indeling van de teams organisatie breed. Hierdoor zal men momenteel geen vaste medewerker op deze positie gaan werven.
Momenteel is men op zoek naar een Interim Teammanager Strategie en Programma’s (Ruimte) voor 16-24 uur, afhankelijk van je beschikbaarheid. Ingaande liefst zsm (een opbouw in de uren is mogelijk) voor de rest van het jaar.
Functieomschrijving
Het is een team dat uit ongeveer 10 programmamanagers en projectleiders bestaat. Het gaat hoofdzakelijk om het ruimtelijk domein. Je geeft rechtstreeks leiding aan dit team met alle dagelijkse taken die daarbij horen. Eén van de doelen is ervoor zorgen dat dit team ook een daadwerkelijk team wordt met een bijbehorende instelling. Verder zal duidelijker moeten worden hoe het opdrachtgever/opdrachtnemerschap een meer heldere vorm krijgt met name binnen de organisatie maar ook in de positionering naar de externe partijen. Hiervoor zul je veel contact hebben met de Teammanager Plannen & Projecten.
Je bent dus ook een verandermanager. Tegen het einde van het jaar zul je tevens een advies uitbrengen over de positionering van dit team binnen de gemeente.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een interimmer met aantoonbare gemeentelijke leidinggevende ervaring binnen het ruimtelijk domein. Je hebt ervaring ogv verandermanagement. Je bent duidelijk in je communicatie en visie. Om goed binnen de organisatie en je directe contactpersonen te kunnen passen, heb je een no-nonsense mentaliteit.
Uitgebreide informatie is aanwezig dus neem gerust contact op; dit is een korte samenvatting van het project.
Graag reacties inclusief tarief en beschikbaarheid.