Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente. Door de toegenomen werkzaamheden is men momenteel op zoek naar een ondernemende Interim Manager ogv MO om de afdeling te ondersteunen. Het gaat hier om minimaal 20 uur pw, liefst meer. Ingaande in april en tm jaareinde met een optie tot verlenging.
Functieomschrijving
Het gaat hier om een afdeling die in de achterstand is gekomen door alle sterk toegenomen werkzaamheden. Dit is een wat afwijkend project omdat het eigenlijk “maakbaar” is, dwz dat de exacte werkzaamheden deels afgestemd kunnen worden op jouw expertise. Er liggen momenteel een aantal werkzaamheden te wachten zoals formele en informele zorg, mantelzorgbeleid, accomodatiebeleid, alternatieve locatie zoeken voor de voedsel- en kledingbank etc etc.
In de praktijk zul je waarschijnlijk de werkzaamheden van Beleidsadviseur, Accounthouder en Projectleider combineren.
De teammanager is vooruitstrevend, veranderingsgericht en houdt van doorpakken
Functie-eisen
Onze opdrachtgever is op zoek naar een kandidaat met ruime gemeentelijke ervaring binnen het sociale domein. Om het verschil te maken, ben je analytisch, doelgericht, pragmatisch. Je houdt van vaart maken en bent gericht op verbeteringen. Als je een no-nonsense mentaliteit hebt, zul je goed in het team passen en met de leidinggevende overweg kunnen.
Graag reacties inclusief beschikbaarheid en tarief.