Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. Het is een gemeente waar momenteel veel veranderingen plaatsvinden, oa op het gebied van de organisatie-indeling, pilots, bijzondere projecten etc. Actieve gemeente met zeer uiteenlopende projecten.
De afdeling HR bestaat momenteel uit ongeveer 20 medewerkers; HR adviseurs, Recruiters, organisatie adviseur, administratieve krachten etc.
Momenteel is men op zoek naar een projectleider voor de implementatie van HR 21. Het gaat hier om een project voor 24-28 uur pw voor minimaal 6 maanden.
Functieomschrijving
Door allerlei ontwikkelingen is de implementatie van HR21 vertraagd. Om dit project weer vlot te trekken, is men momenteel op zoek naar een projectleider hiervoor. Je zult uitsluitend voor dit project worden ingezet.
Het project bevindt zich nog redelijk in de beginfase; de inventarisatie is afgerond maar communicatie met bv de OR en de directie dient nog plaats te vinden evenals de rest. Men maakt overigens ook gebruik van de diensten van een extern consultancy bureau.
Feitelijk zul je vanuit de gemeente dit gehele project gaan trekken en het aanspreekpunt zijn van alle in- en externe betrokkenen.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een ervaren interimmer met ruime ervaring bij gemeenten. Verder heb je aantoonbare ervaring met de implementatie van HR21; dit is een harde eis voor dit project.
Je staat stevig in je schoenen en hebt een no-nonsense instelling. Je hebt zowel een goede strategische blik als een pragmatische instelling. Stressbestendigheid en humor zullen je helpen in dit project!
Graag reacties inclusief beschikbaarheid en tarief.