Onze opdrachtgever is een middelgrote gemeente in Zuid-Holland. Het is een gemeente waar momenteel veel veranderingen plaatsvinden, oa op het gebied van de organisatie-indeling, pilots, bijzondere projecten etc. Actieve gemeente met zeer uiteenlopende projecten.
De afdeling HR bestaat momenteel uit ongeveer 20 medewerkers; HR adviseurs, recruiters, organisatie adviseur, administratieve krachten etc.
Ter vervanging van één van de HRM Business Partners is men momenteel op zoek naar een senior interimmer voor 24-28 uur per week voor minimaal 6 maanden.
Functieomschrijving
Als Senior Business Partner zul je adviseur zijn voor de verschillende teammanagers binnen de organisatie evenals de directieleden. De organisatie heeft sterk behoefte aan een betere advisering binnen alle HRM gebieden: werving, tijdelijke invulling, leer- en ontwikkeldoelstellingen, maar ook ondersteuning in de minder leuke trajecten.
Het is belangrijk dat HR een sterkere en betere rol binnen de organisatie gaat spelen en ook daadwerkelijk de adviesrol voor haar rekening gaat nemen. Hiervoor zal wel eea moeten gebeuren.
Momenteel is de afdeling erg in beweging om tot zowel inhoudelijke als proces- en procedure-optimalisaties te komen. Dit zal tot vele verbeteringen moeten gaan leiden.
Je draait mee in meerdere brede HR gerelateerde projecten. Verder draag je bij in het naar een hoger niveau tillen van de afdeling/medewerkers.
Kortom, een project met uitdagingen en de rol van HRM Business Partner in de brede zin van het woord.
Functie-eisen
Wij zijn op zoek naar een ervaren interimmer met ruime gemeentelijke ervaring. Feitelijk heb je de rol van Senior HRM Business Partner al eerder vervuld binnen gemeenten.
Je bent echt een bouwer en een netwerker. Je houdt van een uitdaging en deinst niet terug voor “herstelwerkzaamheden”.
Je staat stevig in je schoenen en hebt een no-nonsense instelling. Je hebt zowel een goede strategische blik als een pragmatische instelling.
Graag reacties inclusief beschikbaarheid en tarief.